ahli cute miut

Saturday, May 21, 2011

lama tak update blog...

lamanye den tk update blog ni hihihi...ade yg kisah ke huhuhu????dan ade aku kesah ke ade ke tk org kesah wakakaka blurrrrr jerk...bosan plak ngadap tenet lelama tgh pregnant ni...perut pun dah semakin berat dan bulat maklumlah dah 6 bulan tak lama je lagi nak bersalin...tk sabar pun ade risau pun ade..yelah bersalin ni org kta antara hidup dan mati...semoga aku selamat melahirkan bby ni nanti..amin.
seperti yg lepas2 berat badan jadi problem aku 1blan naik 3kg...adoiii mkn je kejenye??tak jugak!!bby ok jer normal,ni usia kandungan 32 minggu kena ambik darah lg adusss sakit lg...huhuhuhu...biarlahkan asal bby dlm perut ni ok tk kisah la mama sakit sikit...
skrg tgh giat mencari nama bby..tuk yg perempuan/lelaki nk kena cari 2 nama yg sesuai...jantina still tk tau sbb bby tk bagi tgk daaaa malu kot hahaha...ada Suggestion tak?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...