ahli cute miut

Saturday, January 19, 2013

tahun baru 2013

assalammulaikum wahai reader sekalian... lamanya akak tak update blog sunyi ku ini...ermmm kenapa yek??? sendiri jawab yek...hihihihihi sebenarnya masuk je tahun 2013 akak mula lah bz(sibuk)...maklumlah anak2 dah mula kembali ke sekolah...yang si abang sekolah sesi pagi dan si adik masuk sesi petang,jadi akak mmg sgt bz dan kena hargai masa skrg ni hihihihi ayat poyo... bangun awal dah tentulahkan...sbb nak siapkan bekal dan sarapan tuk anak2 dan suami,akak mmg galakkan anak2 bawak bekalan ke sekolah...bukan sebab makanan kat sekolah tak bekhasiat tetapi akak nak anak2 akak belajar berjimat cermat a.k.a menabung...melentur buluh biar dari rebungnye kan...hihihi alhamdulillah awal2 tahun ni nampak jugaklah hasil yg baikkan...harapannya akan berterusan sampai meraka dewasa kelak...in sha ALLAh. masuk tahun baru ni semua pun pasang azam dan cita2 baru...tapi akak ni cuma satu jelah ,harapan ingin melihat anak2 cemerlang dalam pelajaran,in sha ALLAH,semoga ALLAH memberkati kami sekeluarga.amin
hanya gambar hiasan ahaks!!!!hihihi

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...