ahli cute miut

Sunday, October 25, 2009

'Aku pun tak tahu"

hari semakin laju berlari,
berlari mengejar usia,
kenapa bergitu cepat masa berlalu,
berlalu meningalkan kita,
meningalkan segala yg kita lakukan
ape yg kita lakukan?
aku pun tak tahu

aku keliru...
keliru tentang bahagia,
salahkah aku ingin bahagia?
tak layakkan aku ingin gembira?

sampai bila?
sampai bila aku harus derita?
sampai bila aku harus merana?
sampai bila aku harus berduka?
sampai bila aku harus terima semuanya...?

ape dosa aku...
ape dosa terlampau aku?
aku tak pasti?
apa yang aku pasti?
yang aku pasti aku ingin bahagia...
aku ingin gembira...
aku ingin ceria...
aku ingin segala2nya...

ape yg aku tahu???
aku pun tak tahu!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...