ahli cute miut

Tuesday, December 20, 2011

JENjalan ke MELAKA

hari ahad lepas hubby bawa kami jenjalan ke melaka...lama tk tengok bangunan warna merah tu,mama dan ecah ikut sekali nmpaknye mama seronok..,itu yg aku harapkan dah berbelas tahun mama tk ke melaka...kali ni kami bawak mama dan ecah pusing2 satu bandar melaka...yg paling mama suke dapat naik beca..mama kata seumur hidupnye inilah kali pertama mama naik beca,lepas satu keinginannye alhamdulillah.
walaupun hujan dan penat tp nmpk jelas kegembiraan diwajah mama...antara tmpat yg kami lawati...makam hang jebat dan hang kasturi,masjid tanjung keling,a famosa byklah yg paling best,gerun dan gayat kat menara taming sari...mula2 mmg takut nk naik tp alang2 dah sampai tak salah mencuba walaupun mcm2 rasa ada...hihihihi

time hujan ni...ape pun happy


mama dan esahhhhhh...suke tgk mama senyummm


ecah uwekkkk


ni gambar budak busyuk

2 comments:

  1. jalan2 melaka ye dik... sonoknya, aku pun memula plan nak pegi melaka, tapi plan berkecai sebab adik2 aku tak dpt cuti, tu yg pegi kuantan dgn mak aku je tu.... huhuhhuuu... sebab adik2 aku semua nak pegi gak melaka ramai2... may be next time kot

    ReplyDelete
  2. tulah aku bawak mak ngan adik aku dtg sini...tak plan pun,main redah jer tu...mak aku pun lama tak gi tu bwk..kesian dia asyik duk umah je...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...