ahli cute miut

Monday, December 20, 2010

OH!!!!hatiku sakit

tah kenapalah dua tiga minggu ni hati aku sakit sbb???tak menentu sebabnya...mudah sangat terusik,mungkin hormon tak stabil kot...tp aku masih boleh sabarrrr,sabar ngan kerenah manusia2 hipokrit yg mmg sentiasa belagak yg dia sahaja yg bagus...dia ingat org lain tak bagus mcm dia...aku pun pelik dengan manusia yg mcm gini...kata banyak duit tapi tak mampu ke dia beli cermin besar,untuk mencerminkan dirinya sendiri...cuba beli cermin yg besar dan berdiri betul2 depan cermin tu dan tengoklah diri sendiri...adakan awak tu dah cukup sempurna sangat...???teliti setiap inci diri tu baru nak mengata org lain...
jangan ingat dah senang hidup dah mewah sikit nk belagak,tk pernah terfikir ke?walau siapa pun kau,pangkat kau,menteri ke,
pM ke kalau allah tu nak tarik rezeki tu bila2 je...ingat langit bukan selalu cerah...jangan dengan duit kita jadi riak,jadi lupa diri...dulu ko susah menagih simpati org,adik beradik memintak2,skrng ko dah senang ko ingat ko tak perlukan semua org2 tu lagi ke,ko ingat dah berduit ko tak akan mintak pertolongan org lain lagi dah?bersyukurlah ape yg tuhan dah kurniakan jangan lah bongkak...sombong...dan sakitkan hati org...ingat sikit jasa2 org2 yg pernah tolong ko walau pun pertolongan yg kecil....tp org tu dah berbudi pada kita...org tak mintak balasan pun cuma kenang le sikit bukannye mengata...tau tak fitnah itu besar dosanya dari itu baiklah ko mintak maaf pada org2 yg ko kata tu...aku tak payah sebab seikhlas2nya aku mmg tak akan maafkan ko...dunia akhirat.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...