ahli cute miut

Sunday, January 23, 2011

preggy

my dear diaries...dah lama aku tak update blog ni,bukan malas tapi aku tak sihat tak larat nak buat ape2 pun..nak berdiri pun kadang2 aku tak mampu...tapi alhamdulillah hari ni aku rasa sihat sikit sebab semalam aku dah boleh menjamah nasi walau pun hanya beberapa suap ,tapi pada aku nasi tulah sebenarnya sumber tenaga manusia.
dear diaries...skrg aku berbadan dua(pregnant)bby yg ke4...kadang2 rase tak percaya pulak yg aku akan ada anak 4 org..insyaallah aku akan jaga sebaik mungkin kandunganku yg ke4 ni...walaupun baru masuk 10minggu tapi rasa sayang tu terlalu mendalam yelah siapalah yg tak sayang anakkan...bila aku dalam keadaan macam ni alah2,mabuk2 airmata ni mulalah menitis...yelah kenangkan bertapa susahnya kita nak mendapatkan seorang anak...betapa besarnya perngorbanan seorang ibu mengandungkan dan melahirkan....ya allah patutlah seorang ibu itu sangat mulia...aku bersyukur ya allah...begitu jugalah mak aku mengandungkan aku 9bln 10 hari,terima kasih mama kerana melahirkanku ke dunia dan sekarang aku juga sudah merasa setiap perngorbananmu mengandung dan melahirkanku.

1 comment:

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...