ahli cute miut

Tuesday, August 23, 2011

17hb nuzul Quran...selamat sudah...

selamat sudah melahirkan putera ke4 yang di beri nama Mohd Darwish Iman...alhamdullilah bby sihat dan sempurna...syukur.
lepas subuh aku rase dah sakit tapi ingat sakit nk buang air besar je..tp sbb ngantuk aku buat tak tau jelah...pukul 9.30 hubby masuk bilik nak bagitau yg dia dah nak gi keje dan seperti biasa akan berpesan kalau ade ape2 bagitau cepat2...tapi belum sempat dia turun aku panggil sebab ketuban tiba2 pecah sudah hahahaha...dengan pantas terus kejutkan anak2 suh mandi dan aku bersiap2 ape yg patut dan terus gi hospital...sampai je kat kpmc aku terus dibawa ke labour room bukak 4cm,nurse bagi ubat tuk aku buang semua air besar...lepas semua dah buang nurse check dah bukak 6cm...terus panggil doctor mimi yg mmg aku dah booking tuk sambut bby nanti...sebenarnya doctor mimi suggest doc jamil tapi aku malu le org lelaki duk tgk kan hahaha...dalam pukul 11.03 aku selamat melahirkan bby Iman yg seberat 3.3kg...alhamdullilah semuanya dipermudahkan,syukur ya allah...sampai hospital pukul 10.15 dlm 11.03 selamat semuanya tak perlu tunggu lama2 kat wad...alhamdullil

2 comments:

  1. tahniah dik.... lepas ni baby pompuan lak kot... try lagi!

    ReplyDelete
  2. ekekekekekeke aku rase mcm nak pencen jer long...skrg mase nak membesarkan diaorg je....tp kita merancang je long..kalau tuhan nk bagi lagi aku tak tolak..

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...