ahli cute miut

Tuesday, August 23, 2011

Ramadhan al mubarak

puasa kali ni mmg aku dah sarat sgt...tapi tetap mencuba untuk berpuasa..insyaallah boleh,hari pertama ya allah mmg rase penat sgt,mungkin sbb pagi2 lepas sahur tak tido sbb nak gi klinik tuk checkup mcm biasa...lepas tu terus gi beli barang tuk masak berbuka sbb dah janji dengan hubby dan anak2 bulan puase ni selagi ade kudrat aku akan masak juadah tuk berbuka....kalau nk harap beli kat bazaar ramadhan jawabnye ke tong sampah le dah membazir...so hari pertama tu aku masak sampai pitam...tau2 rase mcm ade burung2 terbang atas kepala...hahaha kelakar jew...ape2 pun alhamdullilah sepanjang 16hari aku berpuasa sebelum bersalin hanya sekali je mkn katt luar tu pun tak sempat nak masak...hehehe oklah kan...dan bulan puase kali ni mcm2 jenis kuih tradisi aku dah cuba buat alhamdulillah menjadi...tahun depan insyaallah aku akan kekalkan tradisi memasak sendiri semua juadah berbuka puase...untuk mengelakkan pembaziran...=D

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...