ahli cute miut

Monday, April 23, 2012

percutian yg tak dirancang.

assalammualaikum bloggers2 yg cune melecune sekalian... ha entri akak hari ni hahaha tentang percutian tak dirancang dalam erti kata main redah je nk gi mana pun...kalau rancang awal2 pun dah tentu2 tak menjadi ade je tmpat yg tak sempat nak pergi...percutian yg main hentam kromo ni best gakkan byk tempat gak yg sempat pergi... hari pertama sabtu 21/04/2012 mandi manda di PORT DICKSON (teluk kemang)yang pergi kami sekeluargalah + adik2 lensa zue dan biskut cute dan dua org staff multi mega electrical solutions asheed ash a.k.a ek dan ajak angin di pantai teluk kemang sgt kuat ombak pun besar jugak terpelanting gak la akak ngan anak 2 hehehe layan gambo ye
...lepas bermandi manda kami lapoooo hahhahaha lepas mandi dan salin baju kami pun jalan2 cari makan dan terjumpa cowboy place kat PD
gambar dari Beautiful Malaysia
oklah menunye nasi kukus ayam panggang oklah sedap jugak tp kalau ayam tu dipangang tidak terlalu kering lagi best...setelam semua kekenyangan kepala tk boleh nk berfikir hahahaha keputusan kami pun ke MELAKA... sampai melaka dalam pukul 9mlm...sesampai saja hubby terus cari tempat tidur hahaha...kami menginap semalam di king hotel melaka oklah apartment 3 bilik cukup untuk kami 10org...mlm tu lepas merehatkan diri kami dibawa oleh kenalan lama cik lensa zue ke jonker street dan uptown pahlawan walk...walaupun dekat kl ni byk uptown dan downtownkan tetap nk pergi jugak...pas puas pusing2 kami balik bilik kami hihihihi... hari kedua 22/04/2012 kami menuju ke zoo melaka bawak anak2 tgk binatang2 jom layan gambar tak byk yg disnap...kena minta cik lensa zue nanti...
MAMA BERSAMA ANAK2Nye Ngeeee
mama dan iman (anak bongsu ye)
miss lensa yg cantik...bersama ulaqnye hehehehe
oklah layan sikit2 je udah le hehehehe lepas ppuas pusing2 zoo melaka kami singah ke jusco ermmm makan2 dulu,lepas makan kami ke bandar merah hahahaha tmpat2 bersejarah di melaka...masuk muzium kapal tukan ape ke namanye haaa...muzium samudera hahahaha ok layan gambar lg...yg bermacam2 gaya dan style hahahahaha mmg best!!!
hahahaha pasangan terHOT abad ini ahaks!!!
staff MMES razak
staff MMES asheed a.k.a ek hehehehe
whattt up...whatt up..
buat mcm rhumah sendiri hehehehe

1. hahahhaah lawak nyer gmbo kami ade...kelas kau mariah...

2. Fuhh best giler dapat lepak tmpat macam nie.... tenang jer rasa... (^_^)

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...