ahli cute miut

Wednesday, April 25, 2012

PESTA BUKU ANTARABANGSA

assalamualaikum blogger2... esok dah mula pesta buku antarabangsa kat PWTC...sape2 yg nak pergi hehehehe
dah dua tahun akak tak berpeluang nak ke sana...mungkin tahun ni jugak tak dapat gi jugakkk wawawawawa...tak pelahkan tak dapat pergi pun tak pe.. boleh je beli kat popular or mph ke huhuhu ...ayat penyedap hati hahahaha... start esok 27 april ramai penulis2 novel yg turun padang antara yg akak minat ialah suri ryana (penulis m.a.i.d)novel dia mmg kenalah dengan jiwakan walaupun baru satu novel tp dia dah bagi akak jatuh cinta ngan penulisannye esok dia lancarkan buku baru iaitu isteri separuh masa...menarik je tajuknyekan hihi...esok suri ryana akan ada dari 12.30-2.00 ptg jer dan sabtu dan ahad...tp akak nak balik kg esok mcm ner huhuhuhu tak pelah tak de rezekikan...oklah antara novelis lain yg akak minat...siti rosmizah,ahadiat akashah,RAM,sharina wirdayu dan ramai lglah...novel2 mereka kenalah dengan jiwakan dan tak rugi beli hehehe...so jng buang masa jom ke PESTA BUKU ANTARABANGSA byk lagi buku2 yg boleh kita beli kat sana ada diskaun hihi.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...