ahli cute miut

Friday, May 4, 2012

yahooo PBAKL

assalammualaikum adik2 blogger yg meletoppp... 27 april hari pertama pesta buku pbakl..sebelum ni pun akk ade post entri tentang pbaklkan...ingatkan tahun ni akak tak merasa nk pergi...rupanye alhamdullilah en somi akak merealisasikan impian nk ke pesta buku tahun ni...walaupun hanya impian kecik akak tp sangat2 bermakna...tak lama pun akak kat sana hanya 45minit je lebih kurang sebab en somi sangat bz mengejar masa untuk hal2 penting...jadi lekan dapat gak akak beli novel dari novelis yg akak minat...antaranya siti rosmizah akak dapat beli dua novelnye 7 hari mencintaiku dan yg terbaru takdir itu milik aku...jadi akak dah ada semua koleksi dari beliau..lagi novel dari suri ryana isteri separuh masa...dah habis pun akak baca hihihi...boleh bagi 3/5 bintang....jom layan gambar akak dan suri ryana yg pulang ke malaysia dari korea semata2 mau jumpa peminat2nye termasuk akak ekekekeke
tak dapat nak jumpa dengan novelis lain sbb belum sampai dan masa tak mengizinkan...jd terpaksa simpan untuk tahun depan pulak insyaallah...tp tahun depan wajib bawak anak2 jugak sbb banyak juga buku2 yg sesuai untuk mereka...ok anak2 mama tunguuuu tahun depan ye sayang...hehehehe chowwwooo...

2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...