ahli cute miut

Monday, September 17, 2012

bila keBZan melanda tak de entry baru!!

assalammualaikum reader sekalian...(ade ke reader singgah blog sepi akak ni)hehehehe lama jugak menyepikan diri dari menaip entri2 baru...byk cite sebenarnya tapi masaalah masa je yg tak mengizinkan akak mengUPDATE entri baru dan lama dah tak terjah blog mak dara...mesti akak dah byk terlepas segmen2 dan cerita2 menarik dari blog beliau dan blog2 kengkawan blogger semua...rasenya dari sebelum bulan ramadhan akak dah tak aktif mengUPDATE blog akak ni...sibuk dengan kerja2 rumah,anak2 yg semakin membesar bagai johan dan akak ada jugak terima tempahan kek dan sibuk dengan bisnes YONG TAU FUU lagi hehehehe mana ade masa nk menghapdet blog kan kan hihihihi...ha cerita pasal kek kat entri hari ni akak upload gambaq kek yg akak buat nakkk...hihihihi layann jelah hehehehehehehehehe...
antara kek italian rainbow kek
ada lagi tapi upload hari ni mcm siput hehehehe..ni ada diantaranya diorder dan ada untuk sanak saudara jer.

4 comments:

  1. tengok kek2 yg cantek2 ni terliur sgt2... bila la nak rasa ye... ehehehe

    ReplyDelete
  2. very da vangge, besan aku pndai buat kek... nak siket! hehehehe...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...