ahli cute miut

Monday, September 3, 2012

SELAMAT HARI RAYA

assalammualaikum dan salam satu malaysia... rindunyeeee sebab dah lama sangat tak update blog akak yg sememangnya sunyi dan sepi ini huhuhuhu...masih belum terrrlambatkan akak nak ucapkan SELAMAT HARI GHAYE AIDILFITRI MAAF ZAHIR BATIN. mcm biasalah raya yang paling seronok budak2 sebab dapat byk duit raya kan kan...mmg tak dinafikanlah tahun ni anak2 akak mmg meriah dapat duit raya...maklumlah tahun ni ada duit baru kankan hehehehe alhamdullillah rezeki budak2 setahun sekali tak terasa pun kalau kita bagi lebih kat anak2 buah. haaaa tahun ni turn akak ye...berhari raya di kampung akak...tema tahun ni ialah...silver a.k.a kelabu...kebetulah pulak sama dengan kakak akak punya tema tak berjanji pun tapi tersama...ermmm mmg meriahlah rayeeee hehehehe...puasa tahun ni pun rase sekejap je...masa zaman sekarang ni rase mcm sekejap sangat pejam celik dah sebulan...tp sangat bersyukur allah masih beri peluang untuk kita meneruskan kehidupan sehingga kehari ini...amin. cerita pasal bulan puasakan akak tahun ni dapat banyak kad raya dari GENG HANTU NOVEL HIHIHI novel pun berhantukan hahahahaha...tgk jelah kad yg akak dapat
mmg sangat teruja dapat kad2 raya dari mereka semua sangat2 menghargai tq tahun depan kita bertukar2 kad lg....hihihi

1 comment:

  1. seronoknya dpt kad sebyk itu...sis dh lama x berkad...hihi

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...