ahli cute miut

Thursday, March 4, 2010

memendam rasa...

itulah penyakit aku...aku ni mmg suke pendam,ape je..aku tak suke ke,aku terasa ke...aku pun tak tahu knapa aku ada sikap atau perangai mcm tu walau aku cuba buang tabiat tu berkali2 tapi tak pernah berjaya...kenapa ye????adakan aku nie terlalu menjaga hati org yg selalu mmbuat aku memendam rase...kadang2 aku terasa gak cm aku nie baik sangat ke sampai org boleh buat aku sesuke rase je...aku tahu benda2 nie boleh buat aku gile...tapi aku nak buat mcm mana ye...aku nak luahkan pada siapa...adakah insan yg masih boleh aku percaya dikalangan org2 yg rapat dengan aku...???aku nak luahkan pada suami...rasa tak kena plak,nak luah pada mak aku,dia pun banyak masalah...aku tak nak bagi dia susah hati...
Terlalu banyak benda yg aku pendam...aku sakit disebabkan benda2 tu...aku buntu...aku tak tahu ape yg aku nak buat,nak menagis dah kering airmata aku...tapi aku tak boleh terus macam gini...aku sakit...sakit nanti...sakit jiwa.

1 comment:

  1. dik, ko jgn pendam2 rasa dik, kang sakit kang... ada apa yg kau rasa tak puas ati tu dik, kau citer la kat aku nih... kdg2 masalah kita ni susah nak citer dgn laki dik, aku pun selalu cenggitu, rasa tak sesuai nak citer sume benda dgn laki, ada yg sesuai citer dgn kwn2 jek... kau istighfar bebanyak dik, bwk2 solat malam selalu, jgn pendam2 sgt perasaaan tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...