ahli cute miut

Tuesday, March 9, 2010

ulangtahun yg ke8


pejam celik..dah lapan tahun aku kawin...kalau nak ingat balik zaman dulu hahahaha kelakar sebab dulu aku kata kat mak aku yg aku tak nak kawin,aku nak jaga mak aku je sampai aku mati,mak aku kata mana maunye...cari le bo pren,mak aku takut aku tak laku le tu huhuhu ye le mana taknya,tak de boy prenkan huhuhu...aku dulu malas nak ada bf sebab tak nak pening2 kepala...
tapi alhamdulilah allah temukan aku ngan satu2nya jejaka melayu yg aku berkenan terus jadi suamiku sekarang...aku bahagia dan rasa beruntung sebab hubby aku terlalu baik...tak pernah lagi tengking2...tak pernah naik tanggan ke muka...syukurnya aku...apa yg aku harapkan semoga jodoh kami kekal sampai akhir hayat...mmg dalam rumah tangga banyak dugaan dan cobaan...tipulah kalau aku kata tak pernah ada masaalah...tapi kalau kita sentiasa berdoa insyaallah tuhan makbulkan doa2 kita...amin.

kek ni aku buat sendiri...cantik tak?

2 comments:

  1. ni yg aku jeles dgn ko dik.... anni kau ada kek... huhuhu...jeles2... papepun hepi anniversary utk kau dgn mazni... semoaga korang kekal sampai akhirat!

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...