ahli cute miut

Monday, March 1, 2010

hari pertama aku jadi baby sitter

hari ni aku jaga seorang budak...tak le bby dah 3 tahun umur dia...mula2 malas gak nak jaga budak2 nie,remeh skit kejenya...maklumlah aku pun ada bby gak yg perlu di beri lebih perhatian...tapi atas dasar kemanusian dan naluri keibuan eceh2...aku pun sanguplah cuba dulu sehari dua nie...nasiblah budak tu girl...kalau boy mmg aku tak rela gaklah nak jaga.
budak tu anak angkat jiran sebelah aku...dia ambik budak tu pun sebab kesian,budak tu selalu kena dera...yg macam mana aku tak pastilah pulak...malas nak tanya,sebab aku tak boleh dengar pasal dera2 nie...aku tembak gak org tu kang...hahahaha
pada aku bukan tak boleh pukul anak...tapi pukul2 sayang atau untuk beri pengajaran dah le...tapi kalau dah sampai cucuh api rokok tu aper kes...tu manusia ke binatang...tahlah org2 sekarang nie akal tak panjang.

1 comment:

  1. udah ngasuh lak ko ye dik... budak pompuan lak tu, mana tau dik, berkat ngasuh budak pompuan nanti ko dapat anak pompuan lak... hero dah 3 tu.... hehehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...