ahli cute miut

Saturday, February 27, 2010

adohaiiii...

adoiii skrg bby aku yg ketiga nie dah ligat...kerjanya nak makan benda yg tak berfaedah tu,siap senyum lagi hehehehe...aku takut le kalau2 dia sakit lagikan...umah aku dah le kena sentiasa bersih,kena sentiasa disapu...kadang2 penyakit aku nie datang gak le hehehe sakit "M" hehehehe...panjat tangga,merayap satu rumah,nasib le umah aku ni kocik aje...yg paling tak tahan suke kutip ape saje..pastu masuk mulut,berselera je nampak dia dok kunyah benda2
dany dah ada 4 batang gigi baru...wooooo takut oooo...huhuhu,anak aku yg kecik nie menyusu badan( BF )hahaha faham2 sendiri le ye...wakakakaka

2 comments:

  1. asal mate dia nampak mcm mirip mate saye? hahaha..
    perasan juak cOllien neh..ahahaha..
    whatever it is..he mmg comel la sis..
    gewam la tgk baby2 sis semua comel2 and hensem2..
    cepat2 la aku kawen ni oiii (hahaha..calon pown x dak lg!berangan lebey~)

    bule berbesan...Ouuucchhh~ =O

    ReplyDelete
  2. hahaha agaknya sis suka mata coollien kot...ingat nak ikut hidung mcm coollien....=)

    insyaallah ada jodoh tu nanti dng jejaka g paling baik...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...