ahli cute miut

Friday, February 26, 2010

sate ke satay?

aku pun tak tau le janji sendiri faham dah le kan...
semalam aku cuba buat sate...sate ayam first time nak cuba2 buatkan...aku dapat dari intenet resepi nie...sedap gak lah tapi kalau aku perap ayam dengan bahan2nya semalaman lagi best kot,aku perap 3 jam je...tapi licin gak le ank2 aku mkn,selalunya kalau beli haji samuri punya sate tak pernah nak jamah pun diaorg nie...nak air tangan mak deme gak kot huhuhu...nanti aku nak try lagi,boleh ajak kengkawan rase pulak...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...