ahli cute miut

Thursday, February 11, 2010

"KALAU DAH NAMA PUN MAK"

baru je mak aku calling aku...boleh dikatakan keraplah dia call anaknya nie...dalam seminggu 4-5 hari tu mesti dia call...ermmm tulah dia mak aku,walaupun aku nie dah berlaki dia tetap akan call tanya khabo aku dan cucu2nya...lain kalau mak sendirikan...!!!!anak2 sentiasa berada dekat dalam hati dia...lembut suara dia,rindu!!!!walau pun dapat ckp kejap je(sebab beteri hp mak aku dah bagi signal)tapi aku rasa seronok dengar suara dia yg sedang gumbira(kakak aku nak balik dari terenganu ptg nie)sedih tak dapat balik bergumbira bersama2!!!
tapi yg paling penting...bila dah nak letak phone...
"bye2 mama,i love u,muah...muah...muah...assalammualaikum...bye!!!!!;D

3 comments:

  1. aku pun baru kol mak aku lepas dpt sms dari dia gitau sal cousin mak aku meninggal pagi tadi... seminggu aku akan kol mak aku dalam 2kali... selalu sms jek... hehehee

    ReplyDelete
  2. janji kita ada call...sms pun tak pe...mak2 kita nie tak nak benda lain selain anak2nya ingat kat dia selalu ya tak?

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...