ahli cute miut

Tuesday, February 9, 2010

Aduhai anak2ku sayang.


ya allah aku bersyukur atas kurniaanmu,atas rezeki yg kau beri,kau berikan ku zuriat tuk aku dan suami...
ya allah kau kurniakan ku anak2 yg sangat sempurna dan sihat kejadiannya...aku bersyukur ya tuhan...
ya allah kau panjangkanlah usia aku suami isteri...untuk aku terus melihat anak2ku...membesar sebagai seorang yg soleh dah seorang yg berjaya dengan ilmu2 dunia dan akhirat...ya allah tiada apa yg paling beharga yg aku punya cuma anak2,anak2ku adalah harta yg paling berharga yg aku ada,kau murahkanlah rezeki anak2ku yg allah,kau lindungilah mereka dari segala2nya...
ya allah kau berikan ku kekuatan,kesabaran dan ketabahan tuk aku terus mendidik anak2ku...
ya allah tak dapat ku bayangkan seandainya aku tiada lagi didunia ini...siapakan yg akan menjaga anak2ku...siapa yg sudi memberi kasih sayang seikhlas-ikhlasnya pada mereka ya allah...aku tak sanggup membayangkan itu...ya allah masih adakan manusia yg sebaik2 umat yg sudi dengan seikhlas2nya memberikan kasih sayangnya pada anak2ku.!!?

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...