ahli cute miut

Tuesday, February 9, 2010

Entah le

kadang2 aku rasa sesetengah manusia nie nak kita buat yg terbaik untuk diaorang...tapi pada masa yg sama diaorg tak pernah sedar yg diaorg tak buat mcm ape yg diorg nak kita buat...kadang2 sesetengah org nie...tak pernah ambik kisah pun pasal hati or perasaan org lain..kalau boleh diorg nak kita ikut je kata mereka,kalau boleh kita kena jadi baik je memanjang...kadang2 diaorg tak pernah terfikir yg kita nie masih ada hati dan perasaan...ada rasa marah,ada kala ada rasa malas tapi diorg tak pernah tau jaga hati kita pun...kenapa?
kadang2 sesetengah org nie...mereka terus nak label kita...aku tak pernah nak kisah pun ape yg org nak cakap...tapi bak kata aku tadi...aku pun punya hati n perasaan...takkan aku jer yg nak jaga hati dan perasaan org...kadang2 org nie...bila sekali kita buat salah...budi atau kebaikan yg berkali2 kita buat terus hilang..cuma sebab sekali buat salah..tu pun tak taulah sebab salah ape aku pun tak faham...!!!?
ada gak org yg tak pernah nak cermin diri sendiri...dia ingat dia je yg tau segala2nya...dia ingat dia je yg terbaik kat dunia nie...org lain sumenye serba tak kene je pada mata dia...terutama aku...!!!adoiii aku tak faham ape lagi yg aku kena buat supaya sume org gembira n senang hati...!!!
SUSAH JADI AKU NIE...AKU KENA JAGA BANYAK HATI...TAPI HATI AKU YG HANYA TINGGAL SECEBIS NIE TAK SIAPA PUN YG PEDULI..!!!

1 comment:

  1. biasala tu dik, kadang2 kita ni terlalu nak jaga hati orang sampai sanggup ketepikan kepentingan sendiri... tapi pernah ke orang nak paham keadaan tu...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...