ahli cute miut

Wednesday, February 3, 2010

"Kasih Aryssa"


"Kasih aryssa"(Mardina Mohd Jamil)
novel yg mengisahkan kisah anak gadis yg tak mau dirinya terjebak lagi dengan cinta setelah hatinya yg blah...blah..blah..."nak tau belilah.
novel nie pada akulah mmg best,mmg kena ngan jiwa remaja aku ekekekeke(remeje ke?)aku suka cite nie..kalau ada bintang,aku kasik 4/5 bintang...;)
jalan cita yg senang difahami..tak berbelit2...dan yg paling penting endingnye...aku sangat berpuas hati sebab citenya pada aku taklah tergantung...
aku tabik kat penulis buku ni yg sememangnya sangat berbakat..aku wished u goog luck n sukses...aku harap penulis dapat menghasilkan lagi novel2 yg lebih mantop...meletop!!!
dan ucapan terima kasih sebab penulis nie sendiri telah membelikan dan menurunkan tanda tangannya pada novel ini...ia akan menjadi sesuatu yg sangat berharga buat aku.

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...