ahli cute miut

Friday, February 26, 2010

Rombongan pak harun...

dah lama aku nak upload gambar2 anak2 pak harun n makcik ila ni tapi tak kesampaian bila hubby bawak camera gi site huhuhu...so hari ni baru le aku buh gambar2 anak2 pak harun yg comel2 nie...CNY hari tu pak harun datang umah aku dari ipoh perak...dah lama nak datangnye..akhirnya sampai gak le,deme tu pun setelah beranak 6 hehehehe...layanzzz je le gambo2 nie...=)




No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...