ahli cute miut

Thursday, February 11, 2010

Terkenang le pulak!!!!

melihat anak2 bermain...terkenang pulak zaman kanak2 aku dulu..berbeza dangan budak2 sekarang...kalau dulu nak main kat laman umah...main kejar2,main konda kondi,main galah panjang...main aci nyorok...dan yg paling best tangkap ikan kat dalam parit...hahaha,best giler jadi budak2,tak payah fikir masaalah...
aku ingat masa aku kecik...pagi2 lagi dah gi main...panjat pokok jambu,main dalam parit dengan tak berbaju hehehehe "kira sexy jugak aku masa kecik'hehehe
bila dah gi tadika...suke gaduh ngan budak laki,macam mafia hahaha...balik umah plak tak kira benda lain selain dari main...tak kiralah main ape...sorang2 aku pun jadikk....bila dah beso skit dah tak main2 dalam parit dah...tukarrr,main nyanyi2,main fashion show huhuhu yg paling lawak main kawin2...kelakar gak bila ingat sume tu...bila aku dah lagi beso lain plak keje aku...jaga adik2,kadang2 bagi adik mkn,bawak main kat laman...yg paling aku malas bila time basuh berak deme..adoiii hahaha kadang2 aku cubit bontot adik2 aku...mcm2kan zaman budak2lah yg paling best...bila dah remaja lain plak citenye,tapi aku ni mmg tak pandai pasal bab bf2 nie,ade tu adelah tapi cinta berokkk huhuhu...maklum le aku dulu sekolah sume pompuan...
budak2 skrg nie,celik mata je dah terdedah ngan benda yg cangih2...botol susu pun dah cangih...zaman teknologi yg serba serbi cangih...baju sekolah pun pakai canggih hahahaha...kalau main pun...game on9,tak payah tgk budak2 lain anak aku sendiri dah cukup...tapi dah sekolah ni aku hadkan...tak boleh le game je...pelajaran lagi penting...betui tak???

1 comment:

  1. aku pun selalu teringat zaman kecik2, main parit, panjat pokok... anak kita? tengok ayam pun heran... jgn kata nak main macam mana kita main dulu... hehehe... celik mata je ada aku nak main ps2... apa kes...

    ReplyDelete

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...