ahli cute miut

Saturday, March 3, 2012

Blog siapa yg tiap2 hari anda terjah...???

assalammualaikum adik2 dan kawan2 blogger sume.
entri hari ni pasal blog siapa yg tiap2 hari anda terjah...?
kalau akk blog yg mmg asal on9 jer mesti akk terjah,iaitu blog Bicara mak dara


ni dia header lama ye...saya sangat suke



yg ni header terbaru blog mak dara


blog mak dara ni best sbb kadang2 mak dara MEROYAN ye hihihihi jng mare mak dara...time tulah yg best tu hihihihi...dan mak dara a.k.a adza irdawati ni ialah seorang penulis skrip yg hebat juga..antara cerita yg saya suke zaharul vs zarina,Aidilfitri Di Bulan Syaaban dan byk lagi...kalau filem pulak"LIBAS" dan pemenang Anugerah Cerita Asal Terbaik FFM24(martias ali)tu somi mak dara...ape lg ye cite seram nek nak,saka dll.
akk kenal ngan mak dara dari zaman myspace fofuler dulu skrg ni mmg dah tak wujud dah acc myspace akk...mak dara ade lg ke? hihihihi nak kenal ngan mak dara???

inilah mak dara cantikkan...lekuk kat dagu tu yg mahal tu i likeeee


apa2 pun semoga mak dara sukses dalam bidang penulisan skrip drama dan filem dan dengar ceritanye mak dara nk tulis novel pulak...harap2 mak dara jdlah buat novelkan...saya akan beli novel mak dara...insayaallah,jomlah kita terjah blog mak dara.

9 comments:

  1. ohhhhhh sungguhhhhh terharuuuuuuuuu tks for the speciallll entryyyyyy... muahhhhh.. Rasanya akak ada lagi akaun myspace tu tapi dah tak ingat passwordnya tu hahaha.. tks for ur support towards my blog and my job.. Kalau free2 nanti jgn lupa tonton drama bersiri terbaru akak yg akan bersiaran di rtm1 pada 9hb march pkl 3 ptg bertajuk PUTERI SALAMIA ye..
    btw akak ada special entry for you too.. http://www.bicaramakdara.com/2012/03/blogger-pilihan-mak-dara-malam-ini.html=)

    ReplyDelete
  2. ur welcome mak dara hahahaha terujanye

    ReplyDelete
  3. Salam perkenalan... Saya lah Sam Banjamin yg mak dara maksudkan tu.. saya jumpa blog awak di blog mak dara.. kite digabungkan dalam satu entry... maksud saya, blog kite...

    salam perkenalan ye wak... saye follow blog awak.. mari ke mari ke blog saya...

    p/s: lagu sedap.... mendayu-dayu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalam...sam banjamin saya baru je singgah blog sam.

      sgt2 teruja bila blog kita digabungkan...semoga kita boleh jd sahabat blogger ye.

      Delete
    2. salam kenal, singgah dr blog mak dara yg mana menjadi singgahan js setiap hari..hehe..

      jom singgah blog js kalau sudi blh tukar link dgn blog js..hihi

      Delete
  4. assalamualaikum nana...mama dtg sini follow dari blog mak dara..slm kenal dr mama yer..:)

    ReplyDelete
  5. salam kak,...thanx follow kite...dari blog mak dara yea..saya tak sempat lagi bw hari tu..thanx yea =)

    ReplyDelete
  6. shark pn hampir tiap2 hari ke blog mak dara.
    mmg layan
    sbb entry yg mak dara bawa ringan2 jerk

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...