ahli cute miut

Monday, September 20, 2010

kuih raya @biskut

tahun ni aku buat 6 jenis biskut raya...dua jenis cup kek,aku buat dua bancuhan untuk setiap jenis biskut sebab satu botol tuk mama aku dan satu botol tuk mertuaku...jadi aku buat 12 botol dan dua kotak cup kek...adilkan aku.tapi tak sempat le aku nak snap gambar2 biskut2 aku tu...bunyiknye mcm bz bebeno ye tak...antara biskut yg aku buat almond cheras,famous ayamor,condflakes madu3,biskut conflakes rose,popia cintaku tersimpul rapi,sesuci lebaran...wah nama biskut tak tahan hehehehehe...dan cup kek coklat & vanilla coklat cip...
seronok buat biskut ni...lebih2 lagi kalau menjadi dan sedap,alhamdulilah ada yg kata biskutku sedap...tahun depan boleh buat lagi insyaallah kalau panjang umur.amin

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...