ahli cute miut

Thursday, September 23, 2010

novel hut ipoh parade




selalunya kalau balik kg aku mesti gi jalan2 ke ipoh...hari raya kedua hari tu anak aku dany batuk2 mcm nak kena semput...biasalah kalau kat kg ni klinik byk yg tutup time cuti2 perayaan nie...cari punya cari dapatlah satu kat pasir pinji..dah jumpa doc kami pun terus menuju ke ipoh parade...nak beli baju tuk dany...dah kena muntah sebab batuk,sambil jalan2 tu aku terserempak ngan satu kedai ni...NovEl hut,dari luar aku tgk banyak giler buku2..tanpa berlengah aku pun masuk...giler banyaknye novel2,tapi semua novel yg terpakai kira 2nd handlah...aku tak kisah janji masih elok dan harga mmg murah...ade jugak novel2 terbaru yg dah puas dibaca dan dijual semula...kalau aku dah beli takkan aku jual buku2 tu walaupun pada aku ceritanya kurang menarik,simpan jelah buat koleksi...tapi fikir balik kalau tak ade org yg rope tu mcm mana nak beli novel2 terpakai tukan...hahaha,tanpa banyak buang masa aku pilih...punya pilih kopak jugak le 74 ringgit...murah tu harga dari rm5 tu dapat novel yg masih elok dan kelihatan baru...
aku sempat gak tanya kat uncle yg jaga kaunter.."uncle novel ahadiat akashah ade ke"uncle tu dengan senyuman berkata'selamat hari raya'.itu jawabnya hahahaha....
kalau balik ipoh lagi mesti pergilah kedai tu cari novel yg best2...mari kawan2 kita serang novel hut ipoh....!!!!!

No comments:

Post a Comment

Daisypath Anniversary tickers

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...