ahli cute miut

Tuesday, September 28, 2010

raya aidilfitri 2010

raya tahun ni simple je...baju pun ala kadar je tapi tetap bertema,warna tahun ni coklat,beli kat jalan tar je...tu pun dah hujung2 nak raya gak baru beli,raya tahun ni turn sebelah aku,balik gopeng dulu,raya keempat baru balik parit buntar...dekat je...tak banak snap2 gambar tahun ni sebab bz sikit hahahaha ni aku upload sikit2 gambar yg ade ye...layanzzzz jelah


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...