ahli cute miut

Friday, October 22, 2010

~Aira~

mira:kau nak dengar satu cerita tak?

aira:hah!!! cerita ape?

mira:yelah aku nikan ke sepupu laki kau,aku rasa kau perlu tahu jugak cerita ni...

aira:cerita ape ni mira...ishh kau jangan buat suspen pulak...

mira:kau nak dengar tak?

aira:yelah mestilah aku nak dengar....

mira:tapi kau jangan tanya sapa2 pulak lepas tahu cerita ni...

aira:kau nak cerita ke tak nak ni?????

mira:kau janji dululah..

aira:ok2 aku janjilah...hah cite2

mira:kau tahu tak dulu mak laki kau tu bukannya suke kat kau pun...

aira:ish kau ni mira kenapa reka cerita bukan2 ni...?

mira:ye aira aku tak tipu atau reka2 ceritalah...kau tu bukannya menantu pilihan tau tak...

aira:sebab..????

mira:sebab kau tu kerja kilang...minah kilang,tak berduit...

aira:tapi mereka semua baik dengan aku,aku rasa bahagia sejak kawin dengan zakri...zakri tak pernah cerita ape2 tentang itu,yang aku tahu aku diterima dalam keluarga mereka...

mira:itu kata kau...sebenarnya mereka bukannya suke pun ngan kau tu,depan kau
baiklah...belakang kau,kau tahu ke?

aira:itu aku tak tahu pulak....tapi mana kau tahu mira yg mertua aku tak suka kat aku...????

mira:ermmm..ermmmm adalah aku tahulah dari sumber2 yg boleh dipercayaiiii...

cerita ni sebenarnya tentang si mira yg sedari dahulu menaruh hati kat suami si aira tu...dia seboleh2nya nak aira dan zakri berpisah...lalu mira mereka satu cerita yg bukan2...yg ni babak pertama percubaannya yg tak menjadi...ape yg akan mira lakukan untuk pisahkan mereka berdua nantikan!!!!coming soon ekekekekeke

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...