ahli cute miut

Wednesday, October 27, 2010

Hamsterku beranak lagi

today is wednesday hahahaha...pagi2 tadi masa nak sidai kain aku macam biasa menjengok hamster ku,nampak mcm biasa je..sihat dah kuat makan tiga-tiga ekor pun...
pastu adalah dalam 3 jam selepas tu aku tgk dari pintu umah je...terkejut gak aku,aku nampak yg si chinno tu nampak gemok dari biasa.."aik kamu mengandung ke chinno..lain mcm je aku tgk"...chinno cuma mengembang kempiskan idungnye...kot2 dia kata "ade aku kesah"hahahahaha.
dan sejam selepas aku tegur si chinno tu...EN suami.."aikkk udah bersalin pulak kamu"huhuhuhuhu....entah bila masa dia beranak aku pun tak tahu...tiba2 je udah selamat melahirkan kembar 6 ekor...tahniah le!!!(hihihi)anak yg sulung dulu udah tinggal sekor je yg dua ekor mati tak cukup susu kot...oklah kat sini aku upload gambar anak2 deme yew...layan jew lew ekekekekeke

yg nilah pasangan sejoli cappu & cinno


ha tu yg tengah pandang camera tulah cappu


keluarga hamster yg bahagia



ahli baru



enam ekor anak2 cinno yg fresh



yg ni anak2 yg dulu dua dah mati

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...