ahli cute miut

Thursday, October 28, 2010

~Biar nampak jahat.. tapi baik~

Hahahaha...EN suamiku cerita,.. mlm tu dia lepak kat gerai mkan kongsinya yg lokasinya hanya didepan simpang tuuuuu je...hihihi dia kata si kawannya tegur dia "bro ko ni rambut panjang dah nampak macam org jahat dah aku tgk"....hehehehe dan En suamiku pun dengan senyuman berkata "bro biar nampak jahat tapi aku baik...jangan nampak baik tapi jahat"...huhuhu si kawannya pun bangun dan terus berlalu,kira angkat kaki le tu...(si kawannya tu makan cili hah...hah...hah)
si kawannya ni mmg anti ngan En suamiku,tak tahulah sebab ape tapi ramai dah kawan2 satu taman yg berkata bergitu...dan ramai jugaklah yg sudah bercerita tentang itu dan ini pasal si kawannya ini...hahahaha si kawannya ini kira talam le A.k.a lalang mana angin bertiup disitulah dia beralun huhuhu itu org2 taman ni yg kata...itulah sbbnya En suamiku tak berapa nk melepak dengan kawan2 kongsinya...sbb boleh mendatangkan fitnah atau dosa2 yg tak disengajakan...baik dok umah layan poker kat fb..hehehehe...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...